Monday, February 28, 2011

Pengajian Kitab Tauhid Untuk Selamatkan Aqidah.









Alhamdulillah siri video pencerahan mengenai aqidah umat Islam yang disampaikan oleh Al-Fadhil Ustaz Faidzurrahim dapat dirakam untuk memberi manafaat kepada umat Islam.Begitu pentingnya umat Islam mempelajari dan mengukuhkan pegangan tauhid mengikut manhaj Ahli Sunnah Wal Jamaah agar penyelewengan yang dilakukan oleh puak-puak Wahabi tidak masuk ke sanubari kita.
Ada pihak yang kurang senang apabila saya membuat rakaman ini tetapi jawapan saya pada mereka ialah "peduli apa aku!!!, masjid itu rumah Allah dan bebas dikunjungi oleh sesiapa pun.Saya juga tidak akan berhenti dari membongkar penyelewengan aqidah yang disampaikan oleh golongan Wahabi agar umat Islam lebih faham lagi siapakah dia Ahli Sunnah Wal Jamaah yang sebenar.Semoga apa yang dipaparkan ini dapat menyelamatkan aqidah umat Islam yang belum lagi dirosakkan oleh golongan Wahabi ataupun golongan yang hanya berpeluk tubuh mendiamkan diri tanpa membantah sikap pelampau Wahabi masakini.Pembongkaran penyelewengan Wahabi yang saya lakukan tidak kira sama ada seseorang itu bergelar Ustaz, Profesor, Pensyarah,Tok Guru atau apa sekali pun, jika aqidah dan pemahaman Wahabi disebarkan, maka saya akan tidak teragak-agak mendedahkannya kepada umum.

No comments: